سمك لبن تمر هندي - بس للإدفاوي الصغير

Posted by مجلة إشراقة on 2/05/2011 12:07:00 ص

طيب جاوبني انت علي دول طيب
لما هي الفلوس اللي خسرتها بلدك كانت هتسد بيهم ديونها بلدك بقالها 50 سنة مسدتش ديونها لي ؟؟؟
ولما هو أحمد عز حرامي وسرق البلد والريس عارف ومسكه أمين تنظيم يبقي الريس طرطور لي ؟؟؟
ولما بلدك فيها فلوس بتتصرف عالناس بدلات تغذية وانتقال عشان يهتفوا لمبارك الفلوس دي متوزعتش عالناس مالأول لي ؟؟؟
ولما بلدك فيها ناس بتأيد مبارك بجد الناس دي مطلعتش مالأول واستنوا لحد ما مبارك قال انا لسا قاعد وبعد كدا طلعوا لي ؟؟؟
ولما البرادعي طلع انهاردا علي القنوات وقال انه مش هيرشح نفسه للرئاسة ودا قرار نهائي كنت انت نايم طاب وبتجيب سيرة الراجل لي ؟؟؟
ولما نبقي طول النهار والليل بنشكي من بلدنا وأول ما نيجي نغير كله يلبثلك ثوب الحفاظ عالبلد طاب لما هي كانت حلوة قوي كدا كنتوا بتشتكوا لي ؟؟؟
هي اسرائيل طيب كانت بتدينا بالجزمة لي ؟؟؟
وملناش وزن وسط دول العالم لي طالما ان الأحداث في مصر رفعت البترول ل 104 دولار فالبرميل ونزلت سعر الدهب ووقعت بورصات اوروبا كلها؟؟؟

جاوبوني يالا